pageLanguage: 'sv'}, 'google_translate_element');}

MY HIGH FIVE

Ta del av mina äventyr och utmaningar - stora som små. Jag hoppas kunna ge dig lite inspiration och mod att följa dina drömmar. Lev livet nu!

Äntligen lite vårkänsla

Kategori: Allmänt

Jag var i Stockholm i helgen och där blommar både blåsippa och vitsippa redan.Jag var barnvakt och barnen spelade både fotboll och cyklade. Jag hade lite svårt att hänga med i svängarna😅 (null)
 Jag fick med mig diverse frön hem från sonen som jag ska förså imorgon. Frön är så dyra så perfekt att dela en påse med varandra.  (null)
Hemma igen så såg jag att krokusen kommit iallafall, alltid något.  (null)

(null)
Ett fantastiskt väder när jag slog upp ögonen i morse. Jag har idag roat mig med att gräva en ränna vid ladugårdsväggen och fyllt med grus för lite dränering. Det var så skönt att vara utomhus i vårvärmen och svettigt blev det med hacka och spade. 
(null)

(null)

Sen skulle den uppgrävda jorden bort också så jag hade kunnat hoppa över "Sofias Tv-gympa" imorse😅 
På eftermiddagen så kom Sädesärlan som alltid brukar vara här, En gång i tiden hade han en fru…??
Jag har mina "miss"tankar men är inte säker. 
(null)
Fy Pelle
Idag såg jag även vårens första citronfjäril☀️ (null)

Nu är den på gång. 

Välkommen VÅREN♥️


Kommentera inlägget här: