pageLanguage: 'sv'}, 'google_translate_element');}

MY HIGH FIVE

Ta del av mina äventyr och utmaningar - stora som små. Jag hoppas kunna ge dig lite inspiration och mod att följa dina drömmar. Lev livet nu!

En solig dag

Kategori: Allmänt

Jag vaknar till en fantastiskt solig dag!!!
Det droppar från taken och  fåglarna har bytt ton. Pelle solar på gul kudde…….
(null)

(null)
…….och jag matchar med gul smoothie med mango, banan och ett par droppar citron.  (null)


(null)  

Vi sitter en stund och njuter av de varma strålarna och när jag blundar så tror jag att det är vår men när jag nån minut senare öppnar ögonen……
så inser jag att jag måste nog skotta lite…
Jag bjuder på en mustig vegetarisk soppa idag och såklart nybakat bröd som bara behövde jäsa en gång.  (null)


Efter att gästerna gått beslöt jag mej gör att lägga mig på soffan en kvart…,vaknade en och en halv timme senare😳 men då blev det fart. Gjorde en Kesolasagne som var riktigt god (null)

(null)

Det blev en sen middag och nu bänka sig framför Mello 
Nu kör vi🤩 (null)




Kommentera inlägget här: