pageLanguage: 'sv'}, 'google_translate_element');}

MY HIGH FIVE

Ta del av mina äventyr och utmaningar - stora som små. Jag hoppas kunna ge dig lite inspiration och mod att följa dina drömmar. Lev livet nu!

Semesterplaner

Kategori: Allmänt

Ja det är faktiskt sant, semesterplaner innan det ens varit påsk?
Tänker man åka till ett populärt ställe så är det lika bra att vara ute i tid. Det är mycket som ska stämma för vi ska åka tåg och sedan Stena Linebåten. Sova över i Fredrikeshavn og snakke dansk😂
Nästa dag tar vi tåget tiiiiillll……SKAGEN!!!
Långa sandstränder, bad och mysiga små samhällen. 
Jag ska se Grenen, udden där de båda haven Kattegatt och Skagerrak möts, ljuset ska vara fantastiskt på den platsen. Så fantastiskt att konstnärer älskar att komma hit och måla.     (null)


Jag vill heller inte missa den nästan begravda kyrkan. Efter hundra års sandstormar syns numera bara tornet 😳
Det finns vandringsleder och såklart blir det fyrbesök🤗 hörde att det var 208 trappsteg upp till toppen. Det ska naturligtvis kontrolleras😆
Jag har googlat bilder men tyvärr får man ju inte lägga upp dem men jag kan lova att ni ska få se massor av bilder när jag har varit där.

Den här resan har jag och min reskompis pratat om i åratal att vi skulle göra och nu i sommar blir det äntligen av. Så kul!!
Goggla gärna myhighfive möllehöj och tryck på det inlägget 7 maj 2016 så får ni se upprinnelsen till sommarens äventyr med fina bilder. 

Har ni några semesterplaner?




KOMMENTARER:

  • Charlotte säger:
    2024-02-27 | 08:06:12
    Bloggadress: http://andraandan.blogspot.se

    Skagen! Så häftigt! Jag har varit på kustsidan i Danmark, mot England, även där var det magiskt ljus. Min semester innan pensionen är redan beviljad, Hurra! Men några speciella planer finns inte.

    Svar: Ja men jag tror det blir bra. Inte så långt men ändå en utomlandskänsla🍹🍺
    Jag får gratulera till pensionen, samtidigt som det är skönt så är det lite oskönt också eller hur jag ska förklara🤣 kram Monika S🤗
    Monika Sahlin

Kommentera inlägget här: