pageLanguage: 'sv'}, 'google_translate_element');}

MY HIGH FIVE

Ta del av mina äventyr och utmaningar - stora som små. Jag hoppas kunna ge dig lite inspiration och mod att följa dina drömmar. Lev livet nu!

Inget cykelväder

Kategori: Allmänt



Tog bilen idag😜 

(null)

hade lite ärenden i den närbelägna staden. 
Hade hoppats på drop-in för covid men det var fullbokat ett par veckor framåt. Istället blev det lite träning och jag har faktiskt ökat på vikterna lite i år. Det känns kul. 
En promenad fick det också bli, äntligen törs man sticka ut näsan utan att frysa ihjäl. jag gick så klart på stora vägen som var plogad och nu kan man se tydligt hur många ställen älgar och rådjur går över vägen. Det får en att tänka på att hålla hastigheten och vara uppmärksam. Kör försiktigt❤️
Jag har några älgar som håller till här runt gården och nu när det är så mycket snö kan man se var de ligger på natten. Det är hur många älglegor som helst, tänk att en inte har en aning vad som händer när man sover🤗 (null)

 Ett tips när det är så här fin vinter med mycket snö är att åka hundsläde. Ett oförglömligt äventyr som dök upp i mitt flöde idag.  
(null)


(null)

(null)

själv lägger jag pussel, så avkopplande. 

Snart klar🤗

På söndag är glada julen slut….då åker granen ut (null)

Den som spar han har…….
rätt mycket barr på golvet😅
                       
Kommentera inlägget här: