pageLanguage: 'sv'}, 'google_translate_element');}

MY HIGH FIVE

Ta del av mina äventyr och utmaningar - stora som små. Jag hoppas kunna ge dig lite inspiration och mod att följa dina drömmar. Lev livet nu!

Nyårslöftet som försvann

Kategori: Allmänt

Redan dag 2 på nya året gick det åt skogen. 
Löftet var alltså att undvika socker. 
Imorse åt jag frukost sen åkte jag och tränade på gymmet. Bra så långt. Klockan var lunchtid och jag behövde handla och gå på apoteket. det drog ut på tiden så jag var inte hemma förrän fyra och då….. var jag så hungrig på allt jag såg: chokladasken, riskakor, knäck, rulltårta med smörkräm. Jag löpte amok, gick bananas , fullständigt hejdlöst stoppade jag i mig allt i min närhet.  (null)
(null)

(null)


Note to self: Hoppa föralldel inte över lunchen och ha gärna något färdiglagat om du ska komma hem sent!!!
Det blev lite middag sen i alla fall. Grönsaksbiffar och bulgur, det var gott så nu sitter jag här vid granen mätt och belåten med ett stänk av halsbränna. 
Men det blir nya tag imorgon😅 (null)

God fortsättning på 2024♥️


KOMMENTARER:

  • Charlotte säger:
    2024-01-06 | 08:59:04
    Bloggadress: http://andraandan.blogspot.se

    Man kan ju alltid börja om......

    Svar: Men precis….jag har redan börjat om sju gånger……men nångång ska ja väl lyckas😜
    Monika Sahlin

Kommentera inlägget här: