pageLanguage: 'sv'}, 'google_translate_element');}

MY HIGH FIVE

Ta del av mina äventyr och utmaningar - stora som små. Jag hoppas kunna ge dig lite inspiration och mod att följa dina drömmar. Lev livet nu!

Ny karriär?

Kategori: Allmänt

Statist för en dag. Reklam för SJ. Tidig morgon på en station nära mig.  (null)

(null)

Jag gjorde en del statistjobb för 15 år sedan och det var så kul att jag bestämde redan då att när jag blev pensionär så skulle jag ägna mig mer åt det. Nu finns det ju så mycket annat roligt också men fler jobb blir det absolut. 
Efter fyra timmars filmning blev det sushi med dottern och sen hämtade jag mina nya glasögon.  (null)
(null)

Fredag blev det städning och toabomber😊
Rör ihop 
2 dl bikarbonat 
1 dl citronsyra 
5-10 droppar eterisk olja
2 tsk handdiskmedel

(null)
(null)
Lägg i iskubslåda eller t ex muffinsformar och låt torka ett dygn eller två. Lägg en i toaletten och låt verka en stund innan du borstar. 
(null)

En trevlig lördag med goda vänner som inleddes med restaurangbesök. Jag beställde vegetarisk planka och de var helt fantastiskt god. Jag tycker restaurangerna har blivit duktiga på vegomat  (null)
Första men inte sista gången 

Vi avslutade kvällen med mellofinal⭐️
hemma hos mig. Det är ju absolut roligare att se melodifestivalen tillsammans med goda vänner så man kan hissa och dissa🤣
Dagen efter somnade jag i soffan redan på eftermiddagen och vaknade lagom till "Hotell Romantik"😂 
Nu är jag nog pensionär på riktigt😅


Kommentera inlägget här: