pageLanguage: 'sv'}, 'google_translate_element');}

MY HIGH FIVE

Ta del av mina äventyr och utmaningar - stora som små. Jag hoppas kunna ge dig lite inspiration och mod att följa dina drömmar. Lev livet nu!

Så Så Så

Kategori: Allmänt

Japp, här är det "Så och trädgårdsvecka" hos mig. Jag har börjat med persilja, paprika och chili. Sedan blev det Stockros både rosa och svart. 
Sprang på Dahlia på extrapris och det har jag aldrig odlat tidigare. Hoppas det lyckas🤗
(null)
Ge mig alla tips ni kan
Idag var en härligt solig dag så jag beväpnade mig med både såg och busksax och rensade hejvilt bland buskar och grenar. Jag var ute från 10-16, så skönt!

Det här virrvarret är en väldoftande men överväxt smultronjasmine som trasslat in sig i vinrankan likt en siamesisk tvilling. 
Galet svårt att separera dem😅

(null)

(null)
Men se där….en vinranka

Ölandstoken fick sig en duvning  (null)

(null)
Förlåt, men det var för ditt eget bästa…du kommer att förstå när du vuxit upp igen. 

Efter dessa knästående övningar var jag rejält svettig och bröt för lunch och sedan var det till att släpa ris. Jag tror jag fått min motion för dagen😆
Fortfarande rätt mycket snö kvar men idag tog solen bra och naturen fixade värsta konstverket♥️ (null)

Nya tag imorgon☀️

Kommentera inlägget här: